Hej venner.
Jeg har sendt ægteskaberklæringne og navnændringspapirene til min kæreste, han har så udfyldt dem og vil gerne sende dem via nettet, går det an eller skal det være de orginale?? skal der andet med, kopi af hans pas???
ægteskabserklæring/navnændring
Re: ægteskabserklæring/navnændring
Øv øv øv, nu har jeg været henne med papirene, men de vil have et papir på han ikke er gift osv. fra hans hjemmeland.
Det skaffer vi så!!
Det skaffer vi så!!
Der må være nogen der har erfaring med det her!!
civilstandsattesten får han fra tyrkiet og så skal den have en aposttile og oversættes af en oversætter i tyrkiet eller i Danmark??
Kender en som er godkendt her og er meget dygtigt, ved ikke om dem i Tyrkiet er godkendte.. Jeg vil rigtig gerne have noget hjælp..
civilstandsattesten får han fra tyrkiet og så skal den have en aposttile og oversættes af en oversætter i tyrkiet eller i Danmark??
Kender en som er godkendt her og er meget dygtigt, ved ikke om dem i Tyrkiet er godkendte.. Jeg vil rigtig gerne have noget hjælp..
-
fundiver199
Verificeringen af, at et dokument er ægte, og at en oversættelse af det er korrekt, skal ske i det land, hvor dokumentet er udstedt. Altså Tyrkiet i dette tilfælde.
Tak..
Så gør vi det at han får udstedt papiret og godtkendt i Tyrkiet og får en oversætter til at oversætte den til sidst, så må han sende den med posten til mig, de vil have den inden han kommer, vi regnede med det var ok de fik den når han kom.. Ihh Jeg håber bare de godkender papiret når det kommer, udlædingestyrelsen skal jo også se det..
Syns jeg er ved at blive rigtig nervøs..
Så gør vi det at han får udstedt papiret og godtkendt i Tyrkiet og får en oversætter til at oversætte den til sidst, så må han sende den med posten til mig, de vil have den inden han kommer, vi regnede med det var ok de fik den når han kom.. Ihh Jeg håber bare de godkender papiret når det kommer, udlædingestyrelsen skal jo også se det..
Syns jeg er ved at blive rigtig nervøs..