Hej med jer. Har meget brug for hjælp.
Jeg skal til Vietnam og giftes med en vietnamesisk kæreste. vil gerne have hende med til Danmark, på et visum, men det er helt umuligt. Vietnamesisk lovgivning holder hende tilbage, de vil ikke udstede visum uden vi skal igennem alle mulige regler. Kan I hjælpe med hvordan jeg får et visum til hende, så hun kan komme til Danmark og søge opholdstilladelse
Gift i Vietnam
Re: Gift i Vietnam
Nu er det jo ikke de vietnamesiske myndigheder, som udsteder visum til Danmark, så har I muligvis søgt information et forkert sted?
Læs her, og sæt dig grundigt ind i reglerne (jeg håber, at siden ikke ser lige så rodet ud, som hos mig):
https://www.nyidanmark.dk/da/Du-vil-ans ... uristbesøg
Læs her, og sæt dig grundigt ind i reglerne (jeg håber, at siden ikke ser lige så rodet ud, som hos mig):
https://www.nyidanmark.dk/da/Du-vil-ans ... uristbesøg
mhg
Juniorrådgiver for ÆUG
Juniorrådgiver for ÆUG
Re: Gift i Vietnam
og check VFS Vietnam, de har nok mindst 1-2 kontorer, der kan i også søge vejledning
og det der man indgiver ansøgning, som derefter går til ambassaden
og det der man indgiver ansøgning, som derefter går til ambassaden
Re: Gift i Vietnam
mhg
Juniorrådgiver for ÆUG
Juniorrådgiver for ÆUG