Giftes i Thailand, hvad kan laves hjemmefra
-
Re: Giftes i Thailand, hvad kan laves hjemmefra
Håber du har ret mhs. til august men helt overbevist er jeg ikke de er godt nok forsigtige regeringen i Thailand, det undrer mig faktisk at de laver en ny attest til dig så længe du ikke kan rejse ind i landet, men det er jo super fint når det er det du har ønsket , om det at du skal giftes er et anerkendtværdig grund til at få lov til at rejse ind i Thailand ved jeg ikke, men i Danmark er det ikke... Men spændende at høre hvad du finder ud af undervejs Håber det lykkedes for jer...
Jeg er optimist.
Tak til dig og jeg skal nok give lidt info når jeg der er lidt mere.
God dag
Tak til dig og jeg skal nok give lidt info når jeg der er lidt mere.
God dag
Så er det lykkedes for mig, at blive gift med min kæreste i Thailand og nu er hun min hustru.
Var afsted i november og blev gift i december, er nu i Danmark igen, men med vielsespapirene i orden.
Der var selvfølgelig mange ting der skulle ordnes for at få visum, men glæden ved at blive gift opvejer alt andet.
Hilsen en glad ægtemand.
Var afsted i november og blev gift i december, er nu i Danmark igen, men med vielsespapirene i orden.
Der var selvfølgelig mange ting der skulle ordnes for at få visum, men glæden ved at blive gift opvejer alt andet.
Hilsen en glad ægtemand.