Er der nogen der kan anbefale hvordan jeg sender dokumenter til udenrigesministeriet ?
Jeg skulle ligge en kuvert ved så udenrigesministeriet
Sender deres arbejde til Thailandske ambassaden i København så de kan færdiggøre
Dokumenterne.
Jeg er ved at tude for kan ikke finde rundt i det.
Udenrigesministeriet fortæller ambassaden ikke kan kræve min førtidspensionudbetalings meddelse oversat??
Et kind kys til den person som kan hjælpe mig med
Hvilke dokumenter jeg skal sende til udenrigesministeriet
Som er første stoppested . ?
Jeg har lige talt med thailandske ambassade i Kbh
De kan knap forstå dansk og svarede på andet end det jeg egentligt skulle finde ud af.
Danske ambassade i Thailand svarer ikke heller ikke mail.
Jeg har medicin attest
Ægteskabsattest ( på eng)
Lønseddel
Pas
Dokumentet til indgåelse af ægteskab
Skal man bruge straffeattest eller dåbsattest ?
Alt er udfyldt og klar
Er der andet ?
Omkring mit pas hvordan har de tænkt her?
Er det kun kopier eller hele mit pas der skal ud på en tur med posten.
Jeg ved jeg skal betale for det forskellige ligeså
Er der noget jeg kan anbefales med forsendelsen .
Sikkert og hurtigt ?
Jeg skal jo betale forud for legalisering i UM og de bad mig kontakte ambassaden for at spørge hvilke dokumenter der kræves .. ark er presset
God dag