Hej.
Jeg skriver ind fordi jeg for nylig har været i skattevaerket for at registrere flytning til Sverige . Jeg har over lang tid forsøgt at leje en lejlighed med forgæves. Efter et stykke tid har jeg endelig fundet en ven jeg kan leje mig ind hos og bo der.
1) Der er gået ca. 2 uger og har endnu ikke fået svar fra skattevaerket med hensyn til svensk id-kort . Samt en godkendelse af flytning til Sverige ?
2) På registreringsblankketten stod der om jeg var gift/ugift . Her svarede jeg selvfølge af frygt for at jeg ikke kan få min kone til landet på senere tidspunkt "nej", men svaret er ja. Jeg går nu og tænker over om hvad der sker når jeg på et tidspunkt vil have mine kone til landet, og jeg på daværende tidspunkt svaret nej til at være gift, men min vielsesattest er før den dato jeg besøgte skattevaerket. Håber på jeg kan få nogle gode råd og vejledning omkring hvordan jeg skal arbejde mig frem .
Flytning og ægteskab
-
Re: Flytning og ægteskab
Jeg vil høre om det er nødvendigt at jeg aflevere ny registreringsblankket. Eller om jeg kan meddeler at det var en en fejl at jeg satte kryds som jeg gjorde,
Når jeg i fremtiden vil forenes med min kone.
Når jeg i fremtiden vil forenes med min kone.