Hej Alle
Vi har desværre lige fået afslag i går. Det eneste vi mangler er min kones tilknytning til DK.
og at min kone ikke har været på besøg minimum 2 gange i DK.
Jeg vil nu invitere min kone her oppe, men da vi skal have barn i juli, kan hun ikke få visum medmindre vi selv betaler for omkostningerne, når min kone føder her i DK!!
Så hjælp os please. kender folk til en løsning til voreres problem?
TAK ;o)
fødsel på en hospital/privta mod betaling
Re: fødsel på en hospital/privta mod betaling
Gør brug af EU-Regler og flyt til et andet land.
-
fundiver199
Re: fødsel på en hospital/privta mod betaling
http://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/3 ... dbilag.pdf
Læs afsnit 7.7 om visumpraksis ved graviditet hos ansøger. Der kan gives visum ved graviditet hos ansøger uden krav om aftale med et hospital, hvis udrejsen ligger mindst 2½ måned før terminen. Så din kone skal bare overholde den regel og søge om et visum med udrejse senest i slutningen af april.
Når hun er kommet til Danmark, kan I så søge om FS nok engang, før hendes visum udløber, hvorefter hun sandsynligvis vil blive tildelt et processuelt ophold, så hun kan blive her, medens sagen behandles.
Læs afsnit 7.7 om visumpraksis ved graviditet hos ansøger. Der kan gives visum ved graviditet hos ansøger uden krav om aftale med et hospital, hvis udrejsen ligger mindst 2½ måned før terminen. Så din kone skal bare overholde den regel og søge om et visum med udrejse senest i slutningen af april.
Når hun er kommet til Danmark, kan I så søge om FS nok engang, før hendes visum udløber, hvorefter hun sandsynligvis vil blive tildelt et processuelt ophold, så hun kan blive her, medens sagen behandles.