sagen er den at endelig har vi efter lang tid fået papir på at min mand kan vende tilbage til sit job efter sin ferie her i dk som vi planlægger her i jan...
da jeg kommer dernede i uge 45 tager vi samme på ambasaden i ankara ( visum kontoret) denne uge er valgt da min mand fik af vide at hans seson ( han arb på hotel i turistbrancen) slutter her slut okt.
nu er sagen sådan at hans arbejdsgiver lidt bruger det papir på at han har job efter endt ferie som afpressning så min mand nu er tvunget til at jobbe til slut november. hviket betyder at vi ikke kan nå de 8 uger inden hans ferie skal starte. samtidlig kan jeg jo ikke blive ved med at ændre min ferie herhjemme så vi kan tage sammen afsted.. jaja ved godt han kan alene, men jeg har nogle ret personlige papir han skal bruge i ansøgning og dem har jeg ikke just lyst til at sende derned. samtidlig er det vores første gang og vi er ret forvirret over alle de papir så vi har valgt at gøre det sammen
Nu er det sådan at jeg er ved at være godt træt af at min mands arbejdsgiver i den grad udnytter at vi jo lidt har brug for det papir da det ligesom er vores eneste garanti som bevis på at han vender tilbage til tyrkiet, og vi har hørt at dette er ret vigtigt element ved visumet..
Nu er det jeg spørger
Er det virkelig så vigtig at man kan vise sådan en arbejdsseddel om mand har noget at vende tilbage til, min mand ejer ikke nogle ejendomme eller har mange penge på sin lønkonto som bevis på han vendet tilbage...
desuden mener jeg jo at ingen af de dele egentlig er en garanti da alting jo kan fikses herfra hvis nu man skulle vælge at blive.
Det er bare fordi jeg er ved at være godt træt at ikke at vide om dette projekt nogen sinde bliver til noget, den arbejdsgiver har simpelhen kørt med os lige siden han blev bekendt med at vi havde brug for denne dokumentation..( hvilket jo er ret normalt i tyrkiet at man som medarbejder ikke har de store rettigheder
jeg ville lige høre ad herinde om der er nogen der har erfaringer med denne dokumentation... jeg orker simpelhen ikke et afslag denne uvished er simpelhen ødelæggende for ikke bare mig men også min mand og slider i sådan grad på forholdet...