nye regler
nye regler
hjælp..
det er 2 gang vi skal søge visum men nu er der nye regler... jeg ved vi skal i banken og have en kode men hvilken bank og hvordan går man det lige???
håber der er nogen der kan hjælpe os
tak
det er 2 gang vi skal søge visum men nu er der nye regler... jeg ved vi skal i banken og have en kode men hvilken bank og hvordan går man det lige???
håber der er nogen der kan hjælpe os
tak
-
dotGusten
- Geografisk sted: Abidjan, Côte d'Ivoire
- Kontakt:
Re: nye regler
Du må fortælle mere om, hvilket land du befinder dig i.
Du kan i de fleste tilfælde se på ambassadens hjemmeside, hvad der skal til for at få et visum.
Så vidt jeg ved, blev reglen om bankbetaling indført for at undgå bestikkelse af ambassadefunktionærerne.
Du kan i de fleste tilfælde se på ambassadens hjemmeside, hvad der skal til for at få et visum.
Så vidt jeg ved, blev reglen om bankbetaling indført for at undgå bestikkelse af ambassadefunktionærerne.
vi er i tyrkiet, alanya.. vi har været i så mange forskellige banke og alle siger det samme: det ved de ikke noget om... håber virkelig der er en der kan hjælpe os.
-
dotGusten
- Geografisk sted: Abidjan, Côte d'Ivoire
- Kontakt:
Hvad siger de på ambassaden? Hvilken bank anbefaler ambassaden?
vi har ringet mange men uden held til at komme igennem.... men prøver selvfølgelig fortsat
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
@angelDK er det et af disse steder, du har været?
ANKARA
Cinnah Cad. no. 64/9
Cankaya
06690 Ankara
Call center +90 312 440 1400
Kl. 0800 - 1200 og 1300 - 1600
Mandag - fredag
Email: infoak@denmarkvac-tr.com
ISTANBUL
Halasgargazi Cad. no. 169
34360 Sisli
Istanbul
Call center +90 212 231 4050
Mandag - fredag
Email: info@denmarkvac-tr.com
Hjemmeside for visumansøgningscentrene: www.denmarkvac-tr.dk
Der står ikke noget nogen steder om, at man skal have en kode eller betale via en bank, så er du sikker på at du har fået rigtig information? De to centre i Ankara og Istanbul er en slags ekspeditionskontorer, og jeg tror meningen er, at det skal være de to eneste steder, man fremover kan søge visum. På UMs side står ingen andre muligheder, og hverken konsulatet i Antalya eller Izmir står længere som 'viseringsberettiget'. Men både det, og spørgsmålet om bank/kode mv. må du kunne få svar på ved at skrive til mail-adressen.
ANKARA
Cinnah Cad. no. 64/9
Cankaya
06690 Ankara
Call center +90 312 440 1400
Mandag - fredag
Email: infoak@denmarkvac-tr.com
ISTANBUL
Halasgargazi Cad. no. 169
34360 Sisli
Istanbul
Call center +90 212 231 4050
Mandag - fredag
Email: info@denmarkvac-tr.com
Hjemmeside for visumansøgningscentrene: www.denmarkvac-tr.dk
Der står ikke noget nogen steder om, at man skal have en kode eller betale via en bank, så er du sikker på at du har fået rigtig information? De to centre i Ankara og Istanbul er en slags ekspeditionskontorer, og jeg tror meningen er, at det skal være de to eneste steder, man fremover kan søge visum. På UMs side står ingen andre muligheder, og hverken konsulatet i Antalya eller Izmir står længere som 'viseringsberettiget'. Men både det, og spørgsmålet om bank/kode mv. må du kunne få svar på ved at skrive til mail-adressen.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
hej...
jeg er så blevet meget klogere og ved nu man ikke skal bestille tid men bare møde op i et af centerene, tilgengæld skal ansøger vise 2000 euro, resavation af flybillet og forsikring ved indlevering af ansøgning og huske at udflyde det nye spørgeskema man også skal aflevere.
jeg er så blevet meget klogere og ved nu man ikke skal bestille tid men bare møde op i et af centerene, tilgengæld skal ansøger vise 2000 euro, resavation af flybillet og forsikring ved indlevering af ansøgning og huske at udflyde det nye spørgeskema man også skal aflevere.