Jeg er virkelige forvirret og sur or trist og øv.
Vi har fået visum til min ugandiske mand. D. 10 september fik han opringningen fra ambassaden at han skulle stille på ambassaden med flybillet og forsikring.
I går købte vi så billet og han skal rejse fra Uganda i morgen aften klokken 22:20.
I morges tog han så på ambassaden for at hente sit visum, og fik besked på at visummet først ville blive udstet i morgen... nu er det bare sådan at den norske ambassade, som er representationen i Uganda, har lukket for visum-behandling om fredagen.
Hvorfor nu det? Er der nogen grund til at det skal tage en ekstra dag? Jeg er super nervøs for, at han kommer i morgen og ikke får visummet og vores penge til billeten så er væk og at vores ventetid endnu engang bliver forlænget...
Er der nogen der kan komme på en logisk forklaring?
Ambassaden vil ikke udstede visum?
-
dotGusten
- Geografisk sted: Abidjan, Côte d'Ivoire
- Kontakt:
Re: Ambassaden vil ikke udstede visum?
Det kan anbefales at købe en flybillet, der kan ændres, når man arbejder med så stramme tidsplaner. De plejer at være ret dyre, når man skal rejse med få dages varsel?
Men mon ikke ambassaden holder ord?
Men mon ikke ambassaden holder ord?
Re: Ambassaden vil ikke udstede visum?
Jeg ringede til ambassaden og talte med min mands sagsbehandler der slet ikke kunne se problemet - hun lovede højt og helligt at min mand kan hente visummet i morgen kl 9 - så det må vi jo tro på.
Jeg har bare oplevet så stor mangel på proffesionalisme fra den ambassade, som tidligere har begået fejl i vores sagsbehandling (og det har jeg endda US ord for) så jeg har så svært ved at stole på dem.
Men altså... han står der inde i morgen klokken 9 og forlader ikke stedet uden det visum altså.
og faktisk var billetten utrolig billig. Normalt giver vi omkring 8.000dkkr, men denne her kostede kun 5800 - så det var jo et kup... hvis vi så bare får lov til at bruge den.
Men jeg blev lidt mere rolig efter selv at have talt med sagsbehandleren på ambassaden... han skal nok komme... i morgen
Jeg har bare oplevet så stor mangel på proffesionalisme fra den ambassade, som tidligere har begået fejl i vores sagsbehandling (og det har jeg endda US ord for) så jeg har så svært ved at stole på dem.
Men altså... han står der inde i morgen klokken 9 og forlader ikke stedet uden det visum altså.
og faktisk var billetten utrolig billig. Normalt giver vi omkring 8.000dkkr, men denne her kostede kun 5800 - så det var jo et kup... hvis vi så bare får lov til at bruge den.
Men jeg blev lidt mere rolig efter selv at have talt med sagsbehandleren på ambassaden... han skal nok komme... i morgen