Jeg er kommet i et dilemma, det er en lang historie, men jeg skal proeve at goere det kort.
Det er saadan, at jeg er flyttet tilbage til Dk efter at have boet to aar i Tyrkiet sammen med min kaereste. Jeg blev noedt til at tage hjem pga oekonomi - kaempe studiegaeld skal betales tilbage.
Jeg har vaeret hjemme i to maaender og har boet hos familie. Jeg har soegt mange jobs i hele landet, og har nu endelig faaet fast job! Jeg skal starte i morgen, det er saadan en stor lettelse!
Naa, men mit problem er foelgende: Jeg har sammen med min familie soegt turistvisum til min kareste, saa han kan komme paa besoeg i sin sommerferie - han laeser paa uni, saa der er begraenset ferie. Vi havde selvfoelgelig haabet, at vi ville have hoert noget nu, men de der 12 ugers behandlingstid er da bare til grin. Vi skal vist vaere heldige, hvis han naar at komme bare et par uger til september.
Anyway, nu hvor jeg skal starte paa fast arbejde, saa vil jeg jo gerne flytte og have mit eget igen, men det kan jeg vel ikke, for jeg har jo inviteret sammen med min familie.
Jeg faar vel helt sikkert afslag, hvis jeg ikke laengere bor paa den adresse, jeg har oplyst i ansoegningen, tror I ikke det?
Jeg overvejer, om jeg eventuelt kan flytte, men beholde min adresse her, men det er jo en form for svindel.
Det her fylder saa meget inde i mit hoved, at jeg er ved at blive vanvittig. Jeg vil helst flytte - og det tror jeg ogsaa gerne, at min familie vil have, at jeg goer - men jeg vil jo ogsaa gerne have min kaereste paa besoeg.
Tror I, at jeg helst skal vente med at flytte, til jeg har hoert noget fra US?
Det blev vist lidt forvirrende, men jeg haaber, at I forstaar
Venlig hilsen Falken