Kæreste visa til filipiner

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
deradler
Indlæg: 29
Tilmeldt: 28.02.2020 08:20:19

Kæreste visa til filipiner

Indlæg af deradler » 28.02.2020 20:58:16

Hejsa

Jeg har siden december skrevet med en pige fra filipinerne, det endte med jeg besøgte hende i slut januar og vi vil så prøve at få hende herop til Danmark på 3 måneders kæreste/besøgsvisum.
Vi har søgt om visum, og har så i dag fået at vide at hun skal stille med dokumentation for at hun har 350kr til rådighed hver dag i den periode hun skal være her. Det er så blankt min fejl at have overset dette, da jeg egentligt gik udfra det bare var mig eftersom jeg har skrevet under på jeg dækker alle omkostninger, dette har vi så til 03 marts til at kunne bevise. Det giver anledning til lidt spørgsmål:

Pigen vil nu se om hun kan få oprettet en bank konto med konto kort hun kan bruge i udlandet. Såfremt hun kan nå det, da vil jeg overfører de penge til hende så de står der inden 03marts.
1) Lad os sige hun ikke når dette, vil det da være en god ide at skrive tilbage med mine egne kontoudtog samt lønsedler og hvis jeg kan stå inde for hende, samt bede om en forlængelse af deadline.
2) Fremsende dokumenter efter deadline?
3) Derudover da læser jeg nogle steder at pengene helst skal have stået der noget tid og der skal have været bevægelse på hendes konto. Kan det virkeligt passe? Hovedsagen må vel være at hun har pengene til rådighed, om de så kommer fra hende selv eller overført af mig er vel underordnet?
4) I tilfælde af afslag på visa, som jeg forstår det så kan vi frit søge igen, men denne gang have bragt alt i orden fra starten, og så vil vi ikke være ringere stillet?
5) Det skal siges pigen er 24år, har college uddannelse, men er arbejdsløs siden november. Jeg ved ikke om dette kan have nogen betydning?

Besvar