Min mand har sendt svensk ansøgning pr. Web til migrationsverket

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Sabrina35
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20.07.2019 16:55:02

Min mand har sendt svensk ansøgning pr. Web til migrationsverket

Indlæg af Sabrina35 » 14.11.2019 13:51:11

Hej 😊 jeg har været sammen med min mand i lidt over 3 år. Han er fra Morocco. I forlængelsen af den tid vi har været sammen, har han bla taget en kokkeassistentuddannelse i Casablanca. Da jeg her 1/11 2019 har fået lejlighed i Sverige og tillige registreret den på Skatteverket.se -, har min mand udført en ansøgning på Web til migrationsverket i Malmø. Han har tilført vores 2 vielsesattester i original form på arabisk også den der er oversat til engelsk . Jeg har ligeledes svaret tilbage på migrationsverkets anmodning om tilkendegivelse af svar. Da han har forsøgt igennem den svenske ambassade i Rabat, at ansøge om et turistvisum, har han fået svar tilbage på e-mail om, at de ikke kan lave en aftale med ham, da det kræver en tilladelse og notifikation fra migrationsverket . Jeg har tillige skrevet til migrationsverket og spurgt dem, på min mands sags nr;, og de skriver til ham at vi må vente, og at de vil sende en notifikation når min mand kan søge om visum. Min mand har aldrig tildligere fået foretaget et shengenvisum, og jeg har aldrig hørt om andre der har måtte vente. Ved I hvad grunden er til dette, samt hvor lang ventetiden der også rent juridisk må forvente, at tage . Mvh Harriet

mh1
Indlæg: 10609
Tilmeldt: 25.09.2007 11:20:33
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Min mand har sendt svensk ansøgning pr. Web til migrationsverket

Indlæg af mh1 » 07.02.2020 06:27:51

Hvis din mand først har søgt om familiesammenføring (du skriver ikke, hvad han har søgt 'pr. web'), vil man ikke udstede turistvisum, før den sag er afgjort.
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar