Hejsa
Kan i svare mig paa hvor lang tid der ca. gaar fra man har sögt om turistvisum og til man faar tilsendt spörgeskema og hvor lang svarfrist man saa har?
Det er saadan at min forlovede og jeg skal til at söge om turistvisum til Dec, men jeg kommer först hjem fra Tyrkiet den 17/10. Vi vil tage til Ankara i naeste maaned, men hvad nu hvis jeg faar spörgeskemaet inden jeg er kommet hjem og saa ikke naar at svare paa det inden svarfristen udlöber?
spörgeskema
hejsa
Hejsa.
Kan du ikk faa nogen til at sende spörgeskemaet ned til dig i Tyrkiet og saa bare faxe det derfra til us? Det gjorde jeg da vi boede i Tyrkiet. Det var dog min veninde som tog det med ned til mig. Saa ringede jeg til us og sagde som det var og om det var ok at jeg faxede det til dem og det var helt ok. Bare husk at ring ind og tjek op paa om de har modtaget det.
Kan du ikk faa nogen til at sende spörgeskemaet ned til dig i Tyrkiet og saa bare faxe det derfra til us? Det gjorde jeg da vi boede i Tyrkiet. Det var dog min veninde som tog det med ned til mig. Saa ringede jeg til us og sagde som det var og om det var ok at jeg faxede det til dem og det var helt ok. Bare husk at ring ind og tjek op paa om de har modtaget det.