Hej Æug.
Jeg har en kæreste fra fillipinerne som også har en søn på 7 år. Vi har kendt hindanden i ca halvandet år nu. Hun har været her sidste år fra april måned og boet hos mig i de 3 måneder som visum giver ret til.
Vi skal til at søge om turist visum igen og denne gang er planen hendes søn også skal med. Jeg kan blive lidt nervøs for at vi for et afslag grundet at sønnen også skal med denne gang. Fordi at der vil være en chance for vi søger familie sammenføring.
Jeg har fået en skade i nakken for nogle år tilbage, og derfor fik jeg en uddannelse på revalidering. Dette betyder jo også vi ikke kan søge om famile sammenføring i de næste halvandet år endu.
Mit spørgsmål er om det vil være en god ide at nævne det når vi søger visum, så de er sikre på hun vil vende tilbage til fillipinerne igen med sin søn..
På forhånd tak
Kenneth berggreen
Turist visum
Re: Turist visum
Det er der ikke nogen grund til at nævne , det er da meget normalt at man tager en søn eller datter med på ferie . Man kan ikke få visum for at søge fs , men skulle man komme på den ide når man er på ferie her i Danmark , så er det ikke ulovligt .