Jeg står i den situation at min Marokkanske kæreste gerne vil søge visum til DK så vi kan være sammen her i 80 dage, men problemet er lidt vi har fået en lang liste med 13 forskellige dokumenter der skal ingives når der ansøges...
Bla. skal han aflevere gamle pas, hvilket han ikke har mere...
Så skal de bruge Bank udtog, hvilket han heller ikke kan skaffe da han er blevet betalt kontant af sin arbejdsgiver (han spiller fodbold)
Der udover har han ikke nogen klub lige pt. så han kan heller ikke fremskaffe dokumentation for at han har et job. og han har heller ikke modtaget lønsedler...
Planen var at hvis han fik 3 mdr. visum til Danmark skulle han til prøvetræning i en 1. divisions klub (Klubben er fundet) men det kan man jo heller ikke skrive i visum ansøgningen...
Nu vil han begynde noget uddannelse, så de kan se han har "noget at vende tilbage til"
Men vil dette være nok?
Vi vil self. vedlægge mine gamle flybilletter ved, fotos af os sammen, mine bank udtog og mine lønsedler med som dokumentation for at vi kender hinanden og at jeg har de fornødne midler til at have ham i de dage...
Er der nogen der har nogen geniale ideer der måske kan hjælpe?
Vi er sådan liiiiiddt desperate
Tak herfra