Hej igen.
jeg sad lige og tænkte på hvorfor man sender invitations papir og de andre papir til danske ambassader i udlandet, hvis det er udlændinges service her der får papirene og skal behandle sagen? :roll:
det kan godt være jeg lyder lidt dum. :?
Men jeg sys bare det er underligt. Hvorfor
kan man ikke bare aflevere papirene direkte til udlændinges service.
hej hej
Re: hej hej
Ambassaden laver interview med ansøgeren.Rina skrev:Hej igen.
jeg sad lige og tænkte på hvorfor man sender invitations papir og de andre papir til danske ambassader i udlandet, hvis det er udlændinges service her der får papirene og skal behandle sagen?![]()
det kan godt være jeg lyder lidt dum.![]()
Men jeg sys bare det er underligt. Hvorfor
kan man ikke bare aflevere papirene direkte til udlændinges service.
Ambassaden verificere dokumenter,såsom vielsesattester,fødselsattester osv.
Ambassaden udsteder visum hvis der ikke er den mindste tvivl om at ansøger vender tilbage til hjemlandet.
Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om.
Men på en måde har du ret i din vurdering,for det virker som om det er ambassaderne der er det svageste led i kæden.Det er tit dem som gir den ringeste service.Og hvis de aligevel er frataget beslutningerne så er det måske bedre at spare dem for det arbejde.IMO
Jamen det jo lige det.
Altså efter alle de indlægs jeg har læst om at lige pludselig så har ambassaden ikke sendt papirene afsted endnu til udlændinges service, og der går li 300 år før man får svar. det er sku da latterligt. Folk går og venter på at DE skal give et svar.
det spare både tid og tålmodighed, hvis bare man kunne aflevere
papirene direkte til udlændinges service.
Altså efter alle de indlægs jeg har læst om at lige pludselig så har ambassaden ikke sendt papirene afsted endnu til udlændinges service, og der går li 300 år før man får svar. det er sku da latterligt. Folk går og venter på at DE skal give et svar.
det spare både tid og tålmodighed, hvis bare man kunne aflevere
papirene direkte til udlændinges service.