Hej alle sammen
sad lige og læste alle de her indlægs om visum. hvis jeg har forstået det rigtig så skal jeg ikke stille bankgaranti hvis jeg er gift og vil have sin ægtefælle herop til dk på 90 dags visum.
Jeg vil bare gerne vide hvilken dokumenter jeg så skal fremvise og hvilken min mand skal.
på forhånd tak!..
Jeg har brug for lidt hjælp:)
hej
Ambassaderne har forskellige regler for hvad der skal vedlægges af dokumentation, men kan lige skrive hvad vi vedlagde efter vi var blevet gift(min mand er fra Tyrkiet). Vi vedlagde kopi af vores vielses attest, kopi af vores pas som skulle være gyldige i op til et aar efter visums gyldighed. Min mand skulle vedlægge familiepapir, hvoraf det fremgik at han ikk var gift i Tyrkiet, papir fra hans virksomhed, kopi af hans bankbog(de skulle ogsaa se originalen) og saa skulle det skema som ambassaden havde givet ham udfyldes samt en kopi af en invitation fra mig vedlægges.
Men som sagt er det forskelligt fra ambassade til ambassade hvad de kræver af dokumentation
Men som sagt er det forskelligt fra ambassade til ambassade hvad de kræver af dokumentation
-
smukkemolly51