hejsa der er sikkkert mange af jer der har inviteret jeres kæreste herop på visum
hvad gør i for at dokumentere deres hjemrejse?
altså udover retur billet. '
det jeg tænker på det er min kæreste skal fx familie sammenføres når han kommer og skal derfor ikke vende hjem. Men det skal konsulatet jo ikke vide så hvad gør man i den situation?
tænker mht at dokumentere man har et job at vende tilbage til eller skole?
Min kæreste har for en mdr siden opsagt sit job og har jo ikke forsikring længere? hvad har i andre gjort??? for at vise der ligesom er noget AT VENDE TILBAGE TIL
visum til kæreste fra tyrkiet
Re: visum til kæreste fra tyrkiet
virkelig ingen der ved noget?
-
s.københavn
Re: visum til kæreste fra tyrkiet
Ja man skal som regel have returbillet dig bestilte vi ikke en sidste gang vi tog fra Tyrkiet og det blev der ikke sagt noget til. Men det er en risiko at tage da der er flere andre der har oplevet at de tjekker!
Angående dokumentation for arbejde osv. Så skal man have fast job og haft det de sidste 3 måneder. Man skal også indsamle papirer om ar arbejdet er et reelt job, altså om stedet er virkeligt. Det skulle min mand i hvert fald. Meget lettere blev det for ham da han startede på skole for så skulle have bare have et enkelt papir fra skolen om han måtte rejse ud. Det var det letteste.
Angående dokumentation for arbejde osv. Så skal man have fast job og haft det de sidste 3 måneder. Man skal også indsamle papirer om ar arbejdet er et reelt job, altså om stedet er virkeligt. Det skulle min mand i hvert fald. Meget lettere blev det for ham da han startede på skole for så skulle have bare have et enkelt papir fra skolen om han måtte rejse ud. Det var det letteste.