Visum fra Ankara HJÆLP
-
gittesaadaoui
Visum fra Ankara HJÆLP
Hej æug
Når man som ægtefæller indleverer visum i Ankara og de taler om passende midler for den rejsende, hvad er så passende midler at have og skal de se de penge når visum bliver indleveret på ambassaden, er sååå meget i tvivl om hvad der er passende midler, jeg betaler for kost og logi her i dk.
Når man som ægtefæller indleverer visum i Ankara og de taler om passende midler for den rejsende, hvad er så passende midler at have og skal de se de penge når visum bliver indleveret på ambassaden, er sååå meget i tvivl om hvad der er passende midler, jeg betaler for kost og logi her i dk.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Visum fra Ankara HJÆLP
100-200 euro kontant bør være tilstrækkeligt at have i lommen. Har han en bankkonto, så bør han tage et kontoudtog med.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
gittesaadaoui
mh skrev:100-200 euro kontant bør være tilstrækkeligt at have i lommen. Har han en bankkonto, så bør han tage et kontoudtog med.
Tak for dit svar det hjalp mig lidt på vej,
Ved du så også noget om forsikring, hvor køber man den og hvad den evt koster
-
mh1
- Kontakt:
Jeg har set reklame for 30 euro for en til 90 dage. Førhen havde konsulatet en liste over "godkendte" forsikringsselskaber, det har de så ikke mere fordi ansøgningen sker via visumcentrene, men jeg vil tro din ægtefælle kan købe en enten online eller hos ethvert større forsikringsselskab. Axa er et af de mest kendte.
Jeg kender ikke rigtig til nogen, for da vi har guld-kreditkort får vi gratis rejseforsikring
ved rejser til EU, når vi køber billetten med det.
Jeg kender ikke rigtig til nogen, for da vi har guld-kreditkort får vi gratis rejseforsikring
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
gittesaadaoui
Dejligt med dit svar, nu er min mand fra Tunesien, så måske han kan forhører sig der, hedder det bare en sygeforsikring, og hvor mange euro skal den dække.mh skrev:Jeg har set reklame for 30 euro for en til 90 dage. Førhen havde konsulatet en liste over "godkendte" forsikringsselskaber, det har de så ikke mere fordi ansøgningen sker via visumcentrene, men jeg vil tro din ægtefælle kan købe en enten online eller hos ethvert større forsikringsselskab. Axa er et af de mest kendte.
Hvor søgte du/i selv fra, min mand har ikke noget job pt. er det en hindring for at få visum, har du nogen erfaring med det.
Det er første gang så mange spørgsmål i hovedet, bare fordi man ikke vil gøre noget forkert ik
-
gittesaadaoui
Visum fra Ankara
Hej æug
Lige en forespørgsel
Jeg er gift med en mand fra Tunesien, vil godt have ham på besøg hos mig og min familie da jeg nu har rejst flere gange til ham. så vi agter at tage til den danske ambassade i Tyrkiet Så hvordan er chancen for at han kan få visum da han pt er uden arbejde er det så et grundlag for afslag, man hører om de ser på hans tilbagevendelses muligheder at det er noget de ser på, så jeg kan godt være lidt ked af hvis det kan være en grund til han ikke kan komme på besøg i dk, hvordan er det med det.
Lige en forespørgsel
Jeg er gift med en mand fra Tunesien, vil godt have ham på besøg hos mig og min familie da jeg nu har rejst flere gange til ham. så vi agter at tage til den danske ambassade i Tyrkiet Så hvordan er chancen for at han kan få visum da han pt er uden arbejde er det så et grundlag for afslag, man hører om de ser på hans tilbagevendelses muligheder at det er noget de ser på, så jeg kan godt være lidt ked af hvis det kan være en grund til han ikke kan komme på besøg i dk, hvordan er det med det.
-
mh1
- Kontakt:
Det er mange år siden min mand søgte visum (han har nu specialpas), så erfaringer fra det kan næppe bruges til noget. Se svaret på dit andet spørgsmål i din anden tråd.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
gittesaadaoui
Ja ok så der nok sket meget på den tidmh skrev:Det er mange år siden min mand søgte visum (han har nu specialpas), så erfaringer fra det kan næppe bruges til noget. Se svaret på dit andet spørgsmål i din anden tråd.