6 måneders visum til DK (fra VN)
6 måneders visum til DK (fra VN)
Hej
Er det muligt at få et seks måneders vusum til DK, hvis jeg tager ned til min kæreste i Vietnam, og går med hende til et kontor der arbejder sammen med DK om visum?
Det var noget rygte jeg hørte, og jeg kan ikke forstå det, da jeg intet kan finde om det på nettet. Hun sagde det, og en herboende Vietnamneser fortalte samme historie. Jeg håber lidt på, at det er rigtigt.
Er det muligt at få et seks måneders vusum til DK, hvis jeg tager ned til min kæreste i Vietnam, og går med hende til et kontor der arbejder sammen med DK om visum?
Det var noget rygte jeg hørte, og jeg kan ikke forstå det, da jeg intet kan finde om det på nettet. Hun sagde det, og en herboende Vietnamneser fortalte samme historie. Jeg håber lidt på, at det er rigtigt.
Re: 6 måneders visum til DK (fra VN)
Rygter taler sjældent sandt , men det er sikkert rigtigt at et kontor gerne vil have en masse penge for at .... ja narre dig ... Hvis det er din kæreste fra Vietnam der siger det , så skulle du nok tænke dig om, angående din fremtid .
Er de allesammen nogle fuskere dernede? Jeg kom med hende hen til et kontor på selve Saigon lufthavn som skulle have med det at gøre. Men det havde lukket da vi kom dertil. Så vil gjorde ikke mere ved det. Måske var det også godt nok. Men hun ville selv betale for det. Det var det at jeg skulle være der, at man kunne få 6 måneder, i stedet for 3 hvis jeg er DK i stedet for.closed1 skrev:Rygter taler sjældent sandt , men det er sikkert rigtigt at et kontor gerne vil have en masse penge for at .... ja narre dig ... Hvis det er din kæreste fra Vietnam der siger det , så skulle du nok tænke dig om, angående din fremtid .
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Der findes IKKE sådan et visum.
Men der findes da alle steder masser af mennesker, som lever af at narre penge fra andre.
Men der findes da alle steder masser af mennesker, som lever af at narre penge fra andre.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
okmh skrev:Der findes IKKE sådan et visum.
Det kommer an på, hvordan de 6 mdrs. visum skal forstås?
Man kan jo f.eks. søge et multiple entry visum gældende 1, 2 eller 5 år - men hvor man stadig kun må opholde sig 90 ud af 180 dage i Danmark.
Fordelen er jo klart, at man slipper for at søge i tide og utide + besparelsen af penge.
Det var da en mulighed eventuelt
God lørdag.
Man kan jo f.eks. søge et multiple entry visum gældende 1, 2 eller 5 år - men hvor man stadig kun må opholde sig 90 ud af 180 dage i Danmark.
Fordelen er jo klart, at man slipper for at søge i tide og utide + besparelsen af penge.
Det var da en mulighed eventuelt
God lørdag.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Jow, men at pendle mellem Vietnam og DK i 6 mdr. er nok noget de færreste har råd til ...
Og man kan ikke få multiple entry visum første gang man søger.
Et multiple entry visum er fortrinsvis tiltænkt danskeres ægtefæller, som således ikke behøver søge visum igen-igen for enten at besøge DK sammen med den danske ægtefælle, eller besøge den danske ægtefælle, som de endnu ikke har kunnet få fs med.
Og man kan ikke få multiple entry visum første gang man søger.
Et multiple entry visum er fortrinsvis tiltænkt danskeres ægtefæller, som således ikke behøver søge visum igen-igen for enten at besøge DK sammen med den danske ægtefælle, eller besøge den danske ægtefælle, som de endnu ikke har kunnet få fs med.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG