Russisk pige
Russisk pige
Hej, jeg har skrevet en del mails nu med en russisk pige, hun har været hos et russisk rejsebureau, fået lavet et document og 90 dages visa. prisen for en flybillet samt documenter er 615 euro, jeg ved jo bare ikke sikkert om det er hende jeg tror det er ?
Kan hun bare rejse til danmark som turist, blot ved at jeg betaler disse penge?
Hvad gør man ?
HJælp ?
Kan hun bare rejse til danmark som turist, blot ved at jeg betaler disse penge?
Hvad gør man ?
HJælp ?
Re: Russisk pige
En russer skal have visum for at besøge Danmark.
Hvis du vil være sikker på ikke at blive snydt, skal du rejse den anden vej først. Altså besøge hende i Rusland.
Hvis du vil være sikker på ikke at blive snydt, skal du rejse den anden vej først. Altså besøge hende i Rusland.
Er et 90 dages Visum ikke nok ? Tror det var det der stod på hendes duocument?skaanebo skrev:En russer skal have visum for at besøge Danmark.
Jo, men hvis du ikke er tryg ved at sende hende penge, så må Du nødvendigvis selv rejse over til hende. Danskere skal også have visum til Rusland.
Hej igen
Hun skriver at der forskel på turist visa og gæste visa, og at hun har 90 dage på turist visa, derefter kan vi få taget et foto sammen og få lavet invitation letter, således vi kan mødes igen... Jeg har ingen erfaring.. men skal jeg ikke kunne sørge for hende i de 90 dage? Skal hun ikke kunne bevise noget for at være turist her i 90 dage ?
Hun skriver at der forskel på turist visa og gæste visa, og at hun har 90 dage på turist visa, derefter kan vi få taget et foto sammen og få lavet invitation letter, således vi kan mødes igen... Jeg har ingen erfaring.. men skal jeg ikke kunne sørge for hende i de 90 dage? Skal hun ikke kunne bevise noget for at være turist her i 90 dage ?
Hej, har modtaget disse to : en prisliste samt en licens,,, er der nogen der har erfaring med hvad man gør ?
- Vedhæftede filer
-
- Prisliste
- Price-list-Akhtubinsk-Tour-Denmark.jpg (212.6 KiB) Vist 3315 gange
-
- Licens
- Licence.jpg (177.83 KiB) Vist 3315 gange
-
fundiver199
NEJ!!!!!gentle skrev:Kan hun bare rejse til danmark som turist, blot ved at jeg betaler disse penge?
Rusland er placeret i immigrationslandegruppen med referencebegrænsning, hvor man som det klare udgangspunkt IKKE kan få visum til en turistrejse.
Der er dog en rejsebureauordning i Rusland og Kina, hvor man godt kan få visum til en turistrejse. Men det forudsætter, at man køber en færdig pakkerejse, der mindst omfatter transport og hotelreservation.
Og 90 overnatninger på dansk hotel det får man nok ikke lige for det beløb, du nævner. Så der er noget her, der slet ikke stemmer. Og for at sige det lige ud, så ligner det et bondefangertrick for at få dig til at sende penge.