varighed af ansøgning
varighed af ansøgning
Hvis vi har haft søgt turist visum fra Pakistan i 2011 og fået afslag den gang.Nu vil jeg gerne vide hvor længe udlændinge service eller ambassaden i Pakistan gemmer den sidste sendt ansøgning!!!!
-
fundiver199
Re: varighed af ansøgning
Det ved jeg ikke. Hvad var begrundelsen for afslaget? Hvis ikke der er rettet op på det forhold, der har grund til afslaget, nytter det nok ikke så meget at søge igen.
At hun ikke vil tage tilbage men nu er der sket ændringer i forholdene da hendes ene søn er nu bosat i Pakistan. ..Jeg er svigerdatter med dansk statsborgerskab og min mand(ansøgers søn) har opholdstilladelse men ikke permanent og vores datter(barnebarn) er også dansk statsborger.Min mand har fuldtidarbejd. Vil det være bedst at min mand søger om turist visum til sin mor eller kan vores datter på 3år søge til sin farmor?
-
fundiver199
"Til statsborgere fra landene i asyllandegruppen gives der normalt kun visum til ægtefæller/registrerede partnere/faste samlevere, børn under 18 år og forældre. Ved faste samlevere forstås ansøgere, der kan dokumentere, at de har boet sammen med den herboende vært i et fast samlivsforhold på fælles bopæl i mindst 1½ år."
Som det fremgår af ovenstående, er det din mand, der bør invitere, da visum som udgangspunkt kun kan udstedes til at besøge netop ham.
Som det fremgår af ovenstående, er det din mand, der bør invitere, da visum som udgangspunkt kun kan udstedes til at besøge netop ham.