min datters far er ved at søge schengen visum nu for tredje gang i port of spain på hollandsk ambassade, så han kan være sammen med sin datter her over jul og nytår. Alt er lavet af papirer men pludselig vil de have en gurantee declaration were his name is on it also with a stamp on from the city hall eller police station here in Denmark Copenhagen - er et STORT spørgsmålstegn - er der nogen der ved noget om et sådan papir????
de andre gange er vi ikke blevet bedt om dette
De formelle ansøgningsting er udfyldt på application og VU2 samt personligt brev samt kopier af mine lønsedler og screenshots af mine kontier - hvad hulen er det?
Skal ringe der ned om en time og har ingen ide om hvad det er:-(
hilsner rie
gurantee declaration? - HASTER
Re: gurantee declaration? - HASTER
Hej igen
uh ha så nu har jeg snakket med en sød hollandsk ambassadør i trinidad - det er et notar stempel - altså min VU2 blanket skal have et notar stempel bom bom bom men der ud over er det i Washington de skal godkende dette - så hele molevitten skal sendes op til Washington til den hollandske ambassade der oppe - virker ubegribelig omsonst lige pt -
Hilsner rie
uh ha så nu har jeg snakket med en sød hollandsk ambassadør i trinidad - det er et notar stempel - altså min VU2 blanket skal have et notar stempel bom bom bom men der ud over er det i Washington de skal godkende dette - så hele molevitten skal sendes op til Washington til den hollandske ambassade der oppe - virker ubegribelig omsonst lige pt -
Hilsner rie