visum givet til kun 45 dage
: 14.01.2013 22:30:42
Hej allesammen
Min mands bror har lige fået visum til schengen for at komme og besøge os, men det er kun gyldigt i 45 dage. Plejer man almindeligvis ikke at få 90 dage?
Vi har ikke hæftet os så meget på de specifikke rejsedatoer, da det sådan set ikke betød så meget om han kom 2 uger før eller 2 uger tidligere.
Han fik visummet i sidste uge og deri står at han visummet er gyldigt fra 1.feb til 16 marts. Det er vi lidt ærgelige over, da vi havde håbet på at have ham her over påsken..
er der noget man kan gøre?
Min mands bror har lige fået visum til schengen for at komme og besøge os, men det er kun gyldigt i 45 dage. Plejer man almindeligvis ikke at få 90 dage?
Vi har ikke hæftet os så meget på de specifikke rejsedatoer, da det sådan set ikke betød så meget om han kom 2 uger før eller 2 uger tidligere.
Han fik visummet i sidste uge og deri står at han visummet er gyldigt fra 1.feb til 16 marts. Det er vi lidt ærgelige over, da vi havde håbet på at have ham her over påsken..
er der noget man kan gøre?