*Copy of statement /payment charged in bank account
*Proof of accommodation (i.e., confirmed hotel reservation) if this is not with the host
Documentation of adequate means for the stay in Denmark in the applicants full name (original bank statement or letter from bank **) You must enclose this documentation even if expenses are covered by the host
De gør mig lidt nervøse i form af at begges vores kontoer er ret tomme! :l - Han har tømt sin konto for at købe forsikring, flybillet, visa etc,, Og jeg er netop hjemvendt efter 6 måneder i Afrika, så min konto er heller ikke at råbe hurra for.
Min månedlige indkomst er derimod (ifølge mig) rigelig høj (6000 kr efter mine regninger er betalt) til at kunne dække hans omkostninger i de tre måneder han er her (hvilket jeg har skrevet under på at jeg vil gøre). Men er dette mon nok? Eller kræver det en opsparing ved siden af også?
- Umiddelbart har jeg pt kun mulighed for at printe et kontoudtog ud som viser at der hver den første går så og så mange penge ind, og et kontoudtog der viser at der står 6000 kr nu efter alle mine regninger er betalt?!
Er der nogen der har nogle erfaringer og dermed ved om dette er tilstrækkelig. Eller har jeg god grund til mine bange anelser. :l
På forhånd tak