hejsa...
jeg mener jeg på et tidspunkt havde fundet ud af at min kæreste fra Brasilien kunne komme til Danmark uden at søge om turistvisum inden. Men nu kan jeg ikke finde siden jeg fandt denne oplysning på. Nu er jeg kommet i tvivl. Er der nogen der evt. ved hvor jeg skal lede eller om jeg har ret i at min kæreste sagtens kan springe på et fly og komme ind i Danmark i 90 dage (turist-visum), uden først at søge om det???
Mvh.
Anton
skal en brasilianer søge om visum?
-
Anton Lyme
- Geografisk sted: Copenhagen/Rio de Janeiro
Hej Anton
Det skulle jeg mene brasilianere kan, de får det ved indrejse i lufthavnen, men ring lige til US for en sikkerheds skyld.
Jeg kan se de har lavet om på deres hjemmesider...Kunne ikke lige finde Brasilien og det står ikke opført som visumpligtigt, men det gør amerikanere heller ikke og det er de jo - de behøver bare ikke søge forinden...
Held & Lykke
Det skulle jeg mene brasilianere kan, de får det ved indrejse i lufthavnen, men ring lige til US for en sikkerheds skyld.
Jeg kan se de har lavet om på deres hjemmesider...Kunne ikke lige finde Brasilien og det står ikke opført som visumpligtigt, men det gør amerikanere heller ikke og det er de jo - de behøver bare ikke søge forinden...
Held & Lykke
-
Anton Lyme
- Geografisk sted: Copenhagen/Rio de Janeiro