Visum efter EU regler

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

closed1

Re: Visum efter EU regler

Indlæg af closed1 » 26.09.2011 08:05:21

Jeg havde slet ikke tænkt tanken at muligheden for fs efter danske regler kunne bruges . og jeg har da samvær med min søn hver anden weekend .
Har heller ikke hørt at det skulle være et krav at tage billeder , men at nogen har gjort det , det er bare vildt at det er en ting der kan bruges . Det kunne ende med at der skulle camera op så us kunne følge med i om man nu også sov i samme seng :lol:
Jeg har nu tænkt mig at når vi indlevere ansøgning om fs så sætter jeg alt (i kopi ) pænt i en mappe samt et brev hvor jeg også fortæller at min søn har været gentagende gange hos mig her i sverige . det må da styrke et normalt familie liv.

mh1
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Visum efter EU regler

Indlæg af mh1 » 26.09.2011 09:11:34

Jamen, så har du jo både livrem og seler på :wink: - når nu det er et krav fra a-kassen, at du skal flytte tilbage til DK senest en bestemt dato, så gør du det og skulle det mod al forventning blive afslag på opholdskort, så søger du/I efter danske regler og gør opmærksom på, at du har et særbarn. Du kan læse lidt om, hvad det betyder her: http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/f ... -boern.htm
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar