Har brug for lidt konkrete oplysninger

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

AminaTariq

Re: Har brug for lidt konkrete oplysninger

Indlæg af AminaTariq » 10.10.2009 17:10:17

fundiver199 skrev:
AminaTariq skrev:Altså jeg mener er min indtægt som studerende gangbart til i US's øjne til at kunne forsørge min søn, mand og mig selv?
Spørgsmålet er vel ikke kun, om din indtægt er tilstrækkelig i Udlændingeservice øjne, men også om den er tilstrækkelig i praksis.
Altså jeg mener godt vi kan klare det for en periode på min indkomst da jeg samlet har 9650 kr om mdr. Jeg har kun en husleje, tlf regning og internet..ingen forbrugslån.
Min mand har desuden en opsparing på ca 100.000 kr så det er ik fordi vi kommer til at lide nød men ved så ikke om det er tilladt for ham at have sådan en stor opsparing når han skal FS med mig her i DK?

Men måske ville det stille mig bedre hvis jeg fik et fritidsjob ved siden af, eller hvad?

fundiver199

Re: Har brug for lidt konkrete oplysninger

Indlæg af fundiver199 » 11.10.2009 11:22:05

Når I søger efter de danske regler, så stilles der som sådan ikke nogen krav til din indkomst. Der stilles alene krav om, at du skal stille en bankgaranti på 60.011 kroner, og at du ikke må have modtaget hjælp efter Lov om Aktiv Socialpolitik de sidste 12 måneder.

Men disse krav kan der som sagt dispenseres fra, hvis "særlige forhold taler for det", f.eks. at man har særbørn i Danmark. Hvor stor eller lille din mands formue er, det har ingen betydning i en familiesammenføringssag.

Besvar