Arbejde Kæreste
Arbejde Kæreste
Hej. Jeg er kærester med en Jamaicaner, jeg har mødt via hans forrige Europaturne, da han er entertainer. I år arrangerede jeg hans Europatour, og det var et helvede at søge Schengen Visa på trods af et fuldt booket program. Yderligere ved jeg at det i fremtiden bliver endnu sværere at skaffe schengen arbejdsvisa til ham. At han er på turne er en måde hvor vi kan være sammen på - halvdelen af tiden er vi sammen på Jamaica, hvor jeg sparer sammen til at tage derover. ( der i forvejen er hårdt med min meget lave løn). Så har vi 2 måneder, hvor han er i Europa og cirka 4-5 måneder, hvor vi ikke kan se hinanden. Mit spørgsmål er nu om det ville lette det hele, hvis vi besluttede os for at blive gift? Der er ingen af os der har intentioner om at bo fast i Danmark, men de måneder om året hvor vi turnerer passer perfekt i både hans og mit program for at kunne få det hele til at hænge sammen?! Det skal også siges at jeg hverken har fast bopæl eller indkomst og altså derfor er meget dårligt stillet i forhold til familiesammenføring?! ville det i så falde være nemmere for mig at flytte til Sverige? Eller kan det være helt ligegyldigt? Jeg er dybt forvirret og håber, der er nogen, der kan hjælpe eller give mig en god ide <3 Knus og kram
Re: Arbejde Kæreste
Hvis I ikke har nogen intention om at bo i Danmark, hvorfor skulle det så være nemmere, hvis du flytter til Sverige? Og hvis du ikke har nogen bopæl i Danmark, hvorfor vil du så have det i Sverige?
Der er en del ubekendte faktorer i dine spørgsmål, som skal fastslås, førend der kan gives mere håndfaste råd.
Og hvis du hverken har job eller bopæl i Danmark, så kan du vel uden problemer slå dig ned i Jamaica?
Der er en del ubekendte faktorer i dine spørgsmål, som skal fastslås, førend der kan gives mere håndfaste råd.
Og hvis du hverken har job eller bopæl i Danmark, så kan du vel uden problemer slå dig ned i Jamaica?