Jeg er selv 22 år og min kæreste er 18 år, og vi har nu kendt hinanden 1/2 år og i den tid har jeg besøgt hende 1 gang i Marokko.
Vi håber at kunne se hinanden igen i Danmark snarest muligt og hun skal derfor til at søge om visum.
Det skal lige siges at hun aldrig har været udenfor Marokko før og derfor vil være 1. gangs visumansøger.
Jeg ville derfor høre om I kunne hjælpe med at vejlede på bedste vis, så jeg og min kæreste forhåbentlig kan gense hinanden i Danmark.
Jeg har allerede udformet en online VU2 invitation, hvor jeg indestår for samtlige udgifter samt bestilt en helbredsforsikring i forbindelse med opholdet.
Jeg har læst mig frem til at man IKKE bør nævne et giftemål i forbindelse med formålet med opholdet (og det er da heller ikke derfor vi gerne vil ses i Danmark), men hvordan kunne et bud på et passende formål da lyde?
Endvidere har læst mig frem til at ansøger kan vedlægge fødselsattest samt papirer på vedkommendes civil stand, dokumentation for studie-/arbejdsplads og papirer af værts kontoudskrifter og lønsedler.
Er dette korrekt og i så fald er der eventuelt nogle mangler eller andre ting der er værd at oplyse om?