Min kæreste som er (Thai), og har boet her i Danmark i 7 år,bestået dansk 3, gennemført en uddannelse og arbejdet til sammen næsten 3år men ikke fast, 8 måneder var en fast stilling, hun har 2 jobs nu og forsørger sig selv og har aldrig modtaget kontanthjælp og bor i egenbolig, får måske inddraget sit opholdstilladelse fordi hun ikke længere opfylder 1 af betingelser, ( har samme bopælsadresse hos eks manden). Danmark siger at de vil gerne have flere folk til ind i landet som kan klare og forsørge sig selv, men det passer jo ikke, når de vil inddrage hendes opholdstilladelse og give hende en udrejse dato.
Ja det fint nok US skal jo følge loven, og skide på hvordan hun kommer til at klare sig dernede...
Nå men jeg vil bare være forberedt og vil spørge jer kloge hoveder herinde eller nogle som har forstand på sagerne som fundiver199
F.eks Hvis hun får at vide at hun skal rejse ud af Danmark 01-03-2014
1.Hvornår kan jeg så tidligst sende hende en invitation til at besøge mig her i Danmark med alt betalt og hun skal slet ikke betale noget mens hun er på besøg, den dag hun er landet i Thailand?
2. Kan læse at i nyidanmark.dk står der at hun skal have en rejseforsikring og et beløb på mindst 30.000 euro, er det ikke nok med en rejseforsiking købt i Thailand også 50.000 / 100.000 bath stående på hendes konto? :S