Hvis man bestiller billet hos SAS, så får man mulighed for at register det på kreditkort, som man har betalt med, eller på et andet, og som sidste mulighed bare på bookingnummeret.soreng skrev:Hvis du siger det er det nok rigtigt. Men at skrive det på bookingbekræftelsen er desværre ALT for sent for Air Greenland. De må ikke komme med efterfølgende krav som man ikke har haft mulighed for at gennemlæse, før man gennemførte ordren. Så kunne de jo lige så godt skrive at man SKULLE være farvet rødhåret ved indtjekning (man kan jo altid vaske farven ud bagefter). Det giver lige så meget mening.
Så det har muligvis noget med at gøre, hvor man sætter kryds når man betaler.
mth. Air Greenland, så kunne det jo være at det er en af de ting der står i den lange tekst som folk sjældent læser, du ved *"vikår og betingelse"
Jeg kan så bekræfte, at jeg aldrig er blevet afkrævet visning af kreditkort, hvilket også ville være et stort problem, da jeg aldrig betaler for mine rejser selv, konen er heller aldrig blevet spurgt om det, og hun ville have samme problem, da hun ikke betaler dem med hendes kreditkort.
mvh DBS