Visum til min filippinske kæreste
Re: Visum til min filippinske kæreste
Når man udfylder visum invitation på nyidanmark.dk så skal der ikke mere til.
Mange tak for det hurtige svarclosed1 skrev:Når man udfylder visum invitation på nyidanmark.dk så skal der ikke mere til.
Hej Closed1 elller en anden,closed1 skrev:Når man udfylder visum invitation på nyidanmark.dk så skal der ikke mere til.
Du virker til at havde helt styr på alle reglerne.
Nå nu der givet Visa osv., skal den rejsende havde returbillet med i hånden når personen lander i DK for at få lov at komme ind ?
eller kan man nøjes med at købe en enkeltvejs billet og så købe retur billeten senere (altså efter vedkommende er kommet til danmark?)
Måske er det et dumt spørgsmål, men meget rart at alt er helt korrekt fra starten
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Hun vil slet ikke få lov at boarde, hvis ikke hun har en returbillet.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Okaymh skrev:Hun vil slet ikke få lov at boarde, hvis ikke hun har en returbillet.
Nu må jeg lige hører jer om i har forstand på flyselskaberne.
Vi havde egentlig tænkt os at bruge Qatar Airways, men kommer så frem til betalingsdelen, her siger de så at Kredit Kort holderen skal være en af de rejsede ? Dette er pt ikke tilfældet, men så tænker jeg om der er nogen der har været udsat for rent faktisk at skulle fremvise originalt kredit kort ved check in eller man kan tage et print af kortet (forside) og så skrive billetten er betalt med dette kort og så navn og underskrift på (til at bringe med i lufthavnen i Manila) ?
Hej.
Sidste gang min kone fløj med Qatar udfyldte jeg en "3rd party payment verification".
Den skal udfyldes med dit navn, kort nummer osv. og så skal de bruge kopi af dit pas og kreditkort. Dem medbragte min kone til lufthavn, så var der intet problem.
Hvis du sender mig din email adresse, kan jeg videresende den email jeg fik fra
Qatar sidste gang, måske den kontaktperson stadig eksisterer og kan hjælpe dig videre.
Søren
Sidste gang min kone fløj med Qatar udfyldte jeg en "3rd party payment verification".
Den skal udfyldes med dit navn, kort nummer osv. og så skal de bruge kopi af dit pas og kreditkort. Dem medbragte min kone til lufthavn, så var der intet problem.
Hvis du sender mig din email adresse, kan jeg videresende den email jeg fik fra
Qatar sidste gang, måske den kontaktperson stadig eksisterer og kan hjælpe dig videre.
Søren