Hejsa.
Det behöver nödvendigvis ikk være kopier af telefon samtaler og breve, naar spörgeskemaet kommer fra us staar der at man skal kunne dokumentere forholdet i form af forskellige ting:fælles billeder, breve, telefonsregninger, stempler i pas og saa er der ogsaa nogen andre ting som jeg ikk husker. Jeg vedlagde kopi af et billede af os og saa tog jeg kopi at mit pas med alle mine stempler hvor jeg havde været i Tyrkiet og det var nok, de bad i hvert fald ikk om yderligere dokumentation, men de kunne selvfölgelig ogsaa se at jeg stadig var i Tyrkiet da jeg sendte tingene, for faxede hele bunken dernede fra og de kunne se at jeg havde været dernede et helt aar og bo inden vi sögte visum. Ved ikk hvordan det forholder sig naar i ikk har mödt hinanden, men vedlæg hvad du har, andet kan du jo ikk göre.
Kærste fra asyllandegruppen (Pakistan)
-
smukkemolly51
Den eneste mulighed for at få ham op når i ikke har boet sammen i 1½ år eller er gift. Er at han søger via et andet land. Og skal du jo ikke vedlægge noget, for så er det ikke dig der invitere. Så han feks får et schengen visum via et andet schengen land. For da jeg startede med at snakke med min mand var også på samme betingelser som dig. og det bliver et blank nej, da din kæreste er fra et asylland..
Så hvis han har noget familie i et andet schengen land, så vil det være oplagt og søge dertil og derefter rejse til dk, når han har været mellem landet i det andet land..
Så hvis han har noget familie i et andet schengen land, så vil det være oplagt og søge dertil og derefter rejse til dk, når han har været mellem landet i det andet land..