Jeg ringede igår til us, for at hører om de kunne se, om min invitation til min mand (turist visum) var kommet til dem (us). Hun sagde at ja de havde sendt et spørge skema, som jeg skulle udfylde og sende retur.. Så sad bare og ventet og venter på posten for at se om det var med, og det var det
De vil gerne have uddybet spørgsmål 5 "om vi er gift" da de kunne se fra folkeregisteret at jeg stod som ugift, jeg har ikke ønsket at orginalen af vielse papirerne skulle sendes fra Algeriet til Dk, hvis det skulle forsvinde i posten. Men som jeg snakket med en dame, inde fra us og som der stod i brevet, var det nok for dem at se en kopi af vielse attesten, så sendte alt med. Også udskift efter tlf regning. Selvom de kun bad om at folk der var kærester/forlovet skulle dokumentere det. Ikke gifte, men vil hellere have sendt alt med end at der manglede noget..
Men så til mit spørgsmål.. Hvor sikker er man på at få visum når man har fået spørgsmål skemaet. For ellers kunne de vel bare have sagt nej... Ved godt de stadig kan sige nej men hvad er sandsynligheden for det ??