Hej!
Som Sagt skal man sende invitationen pr fax til ambassaden, er der nogen der har styr på om det SKAL være fra dk, eller må jeg gerne sende den fra Libanon, når jeg er på ferie dernede ?
Så er der lige det, med rejsygeforsikringen, Ville det være bedst at vente med at købe sådan en til man har fået visum eller er det bedst at gøre som man kan gøre hos invandrerådgivningen ved at købe en, hvor så ansøgeren aflevere det sammen med invitationen, får man afslag, kan man få sine penge retur, undtagen et administrations gebyr på 100kr.
Invitation/ rejsesygeforsikring
hej
Hejsa.
Jeg har altid skrevet invitationen mens jeg har været i Tyrkiet og saa har min mand bare haft den med paa ambassaden i Ankara. Med hensyn til rejseforsikring saa har vi altid venetet til vi har faaet svar om at vi har faaet visum, derefter har vi tegnet forsikringen saa vi har haft den med paa ambassaden naar vi har skulle hente visummet. Men du maa ikk hænge mig op paa dette, da jeg ikk ved om der er forskellige regler alt efter hvilket land og hvilken ambassade man er paa.
Jeg har altid skrevet invitationen mens jeg har været i Tyrkiet og saa har min mand bare haft den med paa ambassaden i Ankara. Med hensyn til rejseforsikring saa har vi altid venetet til vi har faaet svar om at vi har faaet visum, derefter har vi tegnet forsikringen saa vi har haft den med paa ambassaden naar vi har skulle hente visummet. Men du maa ikk hænge mig op paa dette, da jeg ikk ved om der er forskellige regler alt efter hvilket land og hvilken ambassade man er paa.
-
fundiver198
Invitation/ rejsesygeforsikring
Hej
Jamen jeg siger mange tak for de fine svar.
Jamen jeg siger mange tak for de fine svar.
-
Miss Fighter