Hej alle,
har stilt spørgsmålet i et andet forum, men jeg tænkte på om man på invitationsbrevet skal have et stempel med fra fremmedpolitiet, eller er dette forskelligt fra kommune til kommune.
Jeg har nu skrevet brevet og har også skrevet under på brevet at jeg påtager mig fuldt økonomisk ansvar under min kæreste/forlovedes ophold i DK samt alt det personlige såsom hvordan vi mødtes osv, hans og mine oplysninger ...
Så skal bare sende det imorgen, men har hørt fra nogle at man skal have et stempel fra fremmedpolitiet, er der nogen der har gjort det på denne måde, eller har I bare skrevet under på invitationsbrevet og så bare sendt det afsted?
håber i kan hjælpe.
stempel fra fremmedpolitit i ens kommune
-
smukkemolly51
hejsa
da jeg i tidernes morgen sendte en invitation til min mand i algeriet. Sagde min mand at det skulle stemples. Dernede stempler de det jo med flere stempler..
Så jeg ringede til us dengang og hende damen jeg fik fat i fortalte at det skulle man ikke med invitationen fra dk. At det var nok at jeg bare skrev under..
Håber det var svar nok..
da jeg i tidernes morgen sendte en invitation til min mand i algeriet. Sagde min mand at det skulle stemples. Dernede stempler de det jo med flere stempler..
Så jeg ringede til us dengang og hende damen jeg fik fat i fortalte at det skulle man ikke med invitationen fra dk. At det var nok at jeg bare skrev under..
Håber det var svar nok..
-
Miss Fighter
Hej Smukkemolly
Jo tak, jeg tror også bare jeg gør som de fleste herinde, bare skrive under og sende det afsted.
Mange tak.
Jeg blev selvfølgelig lidt nervøs, når jeg hører fra andre at man skal have stempel med fra fremmedpoliti. Jeg skal nemlig sende brevet afsted imorgen så det kan nå at være fremme hos min forlovede i rette tid.
Jo tak, jeg tror også bare jeg gør som de fleste herinde, bare skrive under og sende det afsted.
Mange tak.
Jeg blev selvfølgelig lidt nervøs, når jeg hører fra andre at man skal have stempel med fra fremmedpoliti. Jeg skal nemlig sende brevet afsted imorgen så det kan nå at være fremme hos min forlovede i rette tid.