farvel og tak til jer alle !!! =(
farvel og tak til jer alle !!! =(
Hej allesammen...
Jeg vil gerne sige tak til alle der hjulpet mig igennem alle mine spørgsmål.
Men jeg står nu i den ulykkelige situation at min forlovede ikke vil giftes med mig alligevel. Da jeg ikke kan garantere hende sikkerhed for at hun kommer til DK. Og da hun ikke kan komme til DK i løbet af et par dage.
Hendes familie vil udstøde hende og så vil hun dø siger hun.
Og det ønsker jeg jo ikke.
Så det eneste jeg kan gøre er at give hende fri. =(
Endnu tak til alle der bidragede med svar. Jeg har lært en masse af jer. Men har indset at jeg ikke kan modarbejde alle de kinesiske kræfter som er imod os vesterlændinge.
Med venlig hilsen,
JensLyn.
Jeg vil gerne sige tak til alle der hjulpet mig igennem alle mine spørgsmål.
Men jeg står nu i den ulykkelige situation at min forlovede ikke vil giftes med mig alligevel. Da jeg ikke kan garantere hende sikkerhed for at hun kommer til DK. Og da hun ikke kan komme til DK i løbet af et par dage.
Hendes familie vil udstøde hende og så vil hun dø siger hun.
Og det ønsker jeg jo ikke.
Så det eneste jeg kan gøre er at give hende fri. =(
Endnu tak til alle der bidragede med svar. Jeg har lært en masse af jer. Men har indset at jeg ikke kan modarbejde alle de kinesiske kræfter som er imod os vesterlændinge.
Med venlig hilsen,
JensLyn.
-
TwistedMind
Ked af at sige det Jens, men med alle de problemer du har haft med hende angående tvivl om det ene og det andet.
Så tror jeg faktisk ikke at hun er moden nok og heller ikke har lyst til at flytte sammen med dig.
Hvis man tror på noget - så skal det nok lykkedes.
Problemer er til for at blive løst - ikke for at blive hængende.
Men måske kinesere er ikke vant til at løse problemer.
Man kan sige at de opfører sig pænt her i DK.
Men de lever her ikke rigtig. De er her bare.
På den kinesiske ambassade kunne de ikke 1 ord dansk da jeg var der.
Sikke en integration, hvad?
-TwistedMind.
Så tror jeg faktisk ikke at hun er moden nok og heller ikke har lyst til at flytte sammen med dig.
Hvis man tror på noget - så skal det nok lykkedes.
Problemer er til for at blive løst - ikke for at blive hængende.
Men måske kinesere er ikke vant til at løse problemer.
Man kan sige at de opfører sig pænt her i DK.
Men de lever her ikke rigtig. De er her bare.
På den kinesiske ambassade kunne de ikke 1 ord dansk da jeg var der.
Sikke en integration, hvad?
-TwistedMind.
-
TwistedMind
beslutning...
Om jeg er glad for beslutningen...
NEJ !!!
Jeg vil hellere tage livet af mig selv!
Jeg har på de sidste 8 måneder arbejdet over 3300 timer for at spare op til bryllup og alt muligt andet til hende og jeg.
Jeg er så simpelthen så grædefærdig at du tror det er løgn.
Jeg kan ikke koncentrere mig om mit arbejde eller noget som jeg har det nu. Jeg er lige til at lukke op og ***** i !
Så... NEJ! Jeg har det ikke godt! Jeg føler hun er kvinden i mit liv og at jeg skulle tilbringe resten af mit liv sammen med hende.
Men nej. Det blev en "fuser"! =(
Med venlig hilsen,
JensLyn.
NEJ !!!
Jeg vil hellere tage livet af mig selv!
Jeg har på de sidste 8 måneder arbejdet over 3300 timer for at spare op til bryllup og alt muligt andet til hende og jeg.
Jeg er så simpelthen så grædefærdig at du tror det er løgn.
Jeg kan ikke koncentrere mig om mit arbejde eller noget som jeg har det nu. Jeg er lige til at lukke op og ***** i !
Så... NEJ! Jeg har det ikke godt! Jeg føler hun er kvinden i mit liv og at jeg skulle tilbringe resten af mit liv sammen med hende.
Men nej. Det blev en "fuser"! =(
Med venlig hilsen,
JensLyn.
Ja jeg kan slet ikke se hvad problemet er.
Forældrene har selv været med til at købe ringe, bryllupskjoler og brudekjole.
Undrer det dem at vi gerne ville giftes og flytte sammen?
Ingen kan vel heller ikke tro at det kun tager 3 dage at søge om visum til Danmark!? Kun kronprinsen ville kunne gøre det på den tid.
Med venlig hilsen,
JensLyn.
Forældrene har selv været med til at købe ringe, bryllupskjoler og brudekjole.
Undrer det dem at vi gerne ville giftes og flytte sammen?
Ingen kan vel heller ikke tro at det kun tager 3 dage at søge om visum til Danmark!? Kun kronprinsen ville kunne gøre det på den tid.
Med venlig hilsen,
JensLyn.
hej jens
Jeg kan sgu godt forstaa at du er gal, skuffet og helt ödelagt og lige nu hjælper det ikk at komme med tröstende ord, jeg ville virkelig ogsaa föle mig fuldstændig tom og som du selv siger saa kan det vel ikk komme bag paa familien at i skal giftes eftersom de selv har deltaget i det praktiske omkring bryllupet
-
fundiver198
Det er altid trist, når kærligheden ikke holder, men forløbet peger da på, at pigen og/eller hendes forældre ikke rigtig var klar til, at hun skulle giftes med en dansker og flytte til Europa. Så det var sandsynligvis bedst i det lange løb, at det endte, som det endte.
Måske er det en ringe trøst lige nu og her, men prøv at huske den gamle vise:
"Der kommer altid en sporvogn og en pige til...."
Der er faktisk rigtig mange søde piger i Asien. Og andre steder naturligvis.
Lars
Måske er det en ringe trøst lige nu og her, men prøv at huske den gamle vise:
"Der kommer altid en sporvogn og en pige til...."
Der er faktisk rigtig mange søde piger i Asien. Og andre steder naturligvis.
Lars
Hej allesammen!
Tak for alle jeres opmuntringer.
Det hjælper faktisk mere end i tror.
Og jeg begynder efter noget tænketid at se fornuften i det i skriver.
Selvom det er hårdt at sluge... =(
Men nu har jeg lige et spørgsmål...
Jeg har fået lavet ægteskabserklæring og alt andet der skulle bruges i forbindelse med brylluppet i Kina...
Hvis man nu en dag skulle falde over en ny kvinde i sit liv fra et andet land igen... Så er det vel ikke særligt smart for mig at jeg lige har fået lavet ægteskabserklæring, og denne ikke blev til noget???
Med venlig hilsen,
JensLyn.
Tak for alle jeres opmuntringer.
Det hjælper faktisk mere end i tror.
Og jeg begynder efter noget tænketid at se fornuften i det i skriver.
Selvom det er hårdt at sluge... =(
Men nu har jeg lige et spørgsmål...
Jeg har fået lavet ægteskabserklæring og alt andet der skulle bruges i forbindelse med brylluppet i Kina...
Hvis man nu en dag skulle falde over en ny kvinde i sit liv fra et andet land igen... Så er det vel ikke særligt smart for mig at jeg lige har fået lavet ægteskabserklæring, og denne ikke blev til noget???
Med venlig hilsen,
JensLyn.