Jeg skal nu til at søge om besøgsvisum til min kaereste eller rettere sagt forlovede
-Gyldigt nationalitetspas eller anden gyldig rejselegitimation
-2 pasfoto af ansøgeren. Fotoet skal være 35 mm x 45 mm (hovedet mellem 30 og 36 mm fra hagespids til hårtop). Billedet skal være vellignende og taget lige forfra
-Eventuel invitation fra den person, som bor i Danmark, med oplysning om hvem, ansøgeren skal besøge, og tydelig angivelse af navn og adresse, formålet med besøget og hvilken forbindelse, ansøgeren har til den person, som bor i Danmark
-Oplysninger om cpr.nr. og eventuelt udlændingenummer på den person, som bor i Danmark, kan vedlægges eller oplyses
PS. Jeg har lige vaeret i Indien og er lige kommet hjem igaar aftes. Jeg har vaeret i indien to gange nu for at besoege hans familie samt se hans land.
Vi har vaeret sammen i snart tre år, og har boet sammen i Kina i ca et år, hvor vi begge laeste i Kina. Nu er det paa tide han faar DK at se
Jeg har et fuldtidsarbejde, ,men dog ingen opsparing, så håber ikke det vil have indflydelse på bankgarantien.
Haaber i kan hjaelpe....Jeg savner kaeresten meget, og vil gerne have en ende paa vores distanceforhold.
på forhaand tak....