udløbet pas vedr turistvisum
udløbet pas vedr turistvisum
skal til at søge om 3mdr turistvisum, mit pas er udløbet? gør det noget? er en kopi af pas ikke bare idenfikation om hvem, man er? ikke udløbsdatoen?
Re: udløbet pas vedr turistvisum
Hvis det er dig selv om skal have visum, skal du have et nyt gyldigt pas så en udløbsdato er ikke "bare" lige meget
Ned og bestille et nyt dansk pas og det tager jo max 14 dage at få i borgerservice
Ned og bestille et nyt dansk pas og det tager jo max 14 dage at få i borgerservice
Hvis det er til en anden end dig selv og du bare skal sende en kopi af dit pas til en ambassade, så vil jeg mene det er ligemeget, men i så fald kan du vel bare vedlægge anden ID, f.eks. kopi af kørekort?
-
fundiver199
En kopi af passet skal bruges til at dokumentere, at lovebuine og den, som han inviterer, faktisk kender hinanden, fordi lovebuine har besøgt ham eller hende i vedkommendes hjemland. Dette er især afgørende, hvis det er en kæreste, man inviterer.
Samtidig tjener passet dog naturligvis også til at dokumentere, at lovebuine er den, som han giver sig ud for at være. Så hvis passet er udløbet, vil jeg mene, at lovebuine bør medsende både en kopi af passet og en kopi af et gyldigt ID-kort f.eks. et kørekort.
Måske er det ikke absolut nødvendigt, men ulejligheden er jo minimal, så hellere være på den sikre side
Samtidig tjener passet dog naturligvis også til at dokumentere, at lovebuine er den, som han giver sig ud for at være. Så hvis passet er udløbet, vil jeg mene, at lovebuine bør medsende både en kopi af passet og en kopi af et gyldigt ID-kort f.eks. et kørekort.
Måske er det ikke absolut nødvendigt, men ulejligheden er jo minimal, så hellere være på den sikre side