Kan nogen anbefale rejsebureau i Moskva (visumaflevering)
Kan nogen anbefale rejsebureau i Moskva (visumaflevering)
Min kone er russer og vi mødte selv op på visumkontoret i Moskva første gang hun søgte om visum til Danmark. Denne her gang ønsker vi at anvende et rejsebureau til at indlevere papirerne for os. De skal ifølge ambassaden blot have en fuldmagt for at aflevere dem for hende. Hun skal have et turistvisum (besøge venner og familie) på 90 dage. Sådan et kræver ikke hotel-booking på trods af at en dame hos rejsebureauet ZCTS insisterede på det. Da jeg på en venlig måde gjorde opmærksom på dette og blot bad om en kurerservice, så holdt hun op med at svare. Derfor leder jeg med lys og lygte efter et pålideligt akkrediteret rejsebureau der kan gøre dette. Er der nogen, som har erfaringer?
Re: Kan nogen anbefale rejsebureau i Moskva (visumaflevering
Min kæreste forsøgte at gøre brug af DHL, men den kom til at strande på, at de ikke havde et kontor, i min kærestes by.
DHL service findes i Moskva og Sct. Peterborg
Så hun gør brug af et rejsebureau denne gang, og der har ikke været noget problem, med at hun skulle købe ekstra ting.
DHL service findes i Moskva og Sct. Peterborg
Så hun gør brug af et rejsebureau denne gang, og der har ikke været noget problem, med at hun skulle købe ekstra ting.
Hvad er navnet på det rejsebureau? Hvor langt er I i processen?DBS skrev:Så hun gør brug af et rejsebureau denne gang, og der har ikke været noget problem, med at hun skulle købe ekstra ting.
undskyld for den lange ventetid
Kærsten er så langt, at visa var klart, men det viser sig at visacenteret i Moskva, har glemt at signere det ene visa, så det skal lige en tur frem og tilbage igen
Men det skulle kunne lade sig gøre inden hun og sønnen skal bruge det.
Jeg sender lige lidt yderliger info til dig som PM
Kærsten er så langt, at visa var klart, men det viser sig at visacenteret i Moskva, har glemt at signere det ene visa, så det skal lige en tur frem og tilbage igen
Men det skulle kunne lade sig gøre inden hun og sønnen skal bruge det.
Jeg sender lige lidt yderliger info til dig som PM
Mange tak for din hjælp. Jeg kan sige, at der indtil videre er fundet et rejsebureau i Moskva der vil hjælpe. Papirerne er sendt til min kone, som så signerer dem og sender det hele videre til bureauet.
Jeg har snakket med den danske ambassade i Mosvka, som bekræftigede at en fuldmagt til en specifik person i et akkrediteret rejsebureau er nok til at de kan indlevere ansøgningen. Tidligere var det vidst et krav at sådan en skulle udformes af en advokat og underskrives af ansøgeren. Men nu er det jo heldigvis gjort simplere.
Jeg har snakket med den danske ambassade i Mosvka, som bekræftigede at en fuldmagt til en specifik person i et akkrediteret rejsebureau er nok til at de kan indlevere ansøgningen. Tidligere var det vidst et krav at sådan en skulle udformes af en advokat og underskrives af ansøgeren. Men nu er det jo heldigvis gjort simplere.
Hej !
Hvis du gerne vil vide meget mere om det med adikreditering og visum til og fra Rusland så kan du med stor fordel kigge forbi :
www.russsisk-dansk-forum.dk.
Her kan de fortælle dig hvem som må indlevere papirer og hvilke firmaer som de må sendes med.
der er kommet nye regler på det område og DHL har igen adikreterinf til dette og må ikke gøre det.
Hvis du gerne vil vide meget mere om det med adikreditering og visum til og fra Rusland så kan du med stor fordel kigge forbi :
www.russsisk-dansk-forum.dk.
Her kan de fortælle dig hvem som må indlevere papirer og hvilke firmaer som de må sendes med.
der er kommet nye regler på det område og DHL har igen adikreterinf til dette og må ikke gøre det.
Hej
Vi gentager. Hold fingerne langt væk fra russisk-dansk-forum. Der er mange steder der er betydelig bedre og mere behagelig en dette forum.
redalert
Vi gentager. Hold fingerne langt væk fra russisk-dansk-forum. Der er mange steder der er betydelig bedre og mere behagelig en dette forum.
redalert