Komme til Egypten

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
xXMalakXx

Komme til Egypten

Indlæg af xXMalakXx » 09.11.2010 20:56:22

Hej, jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skulle skrive mit spørgsmål men jeg håber at det er okay at jeg skriver det her. :)
Jeg er 16 år og jeg ville bare høre om der er nogen mulighed for at komme ind i Egypten alene uden forældre. Jeg har et visum til et helt år og jeg har en lejlighed som jeg lige har køpt og jeg er lige blevet gift i Egypten. Men jeg vil bare rigtig gerne vide om der er en mulighed for at komme ind i Egypten alene, jeg har prøvet at søge på internettet men jeg kommer ingen vegne så jeg ville være rigtig taknemmelig hvis der er nogen der har et svar :)
//Malak (:

mh1
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Komme til Egypten

Indlæg af mh1 » 10.11.2010 07:02:17

Hvor vil du ind i Egypten fra, og hvad præcis mener du med 'komme ind'? Hvis du er blevet gift der, har du vel været der? Eller mener du, at du er blevet viet pr. stedfortræder? Hvis du er det, skal du være opmærksom på at et sådant ægteskab IKKE er gyldigt efter dansk ret.

Hvis du kommer fra Danmark som turist, kan du sandsynligvis rejse ind på dit pas og købe visum ved ankomst.
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar