Jeg er i syv sind! Min forlovede og jeg har besluttet os for at søge visum til ham i år til 90 dage.
P.t. opholder vi os sammen i Tyrkiet, men jeg tager hjem og finder mig et job i juni/juli, så vi kan få sparet lidt op. Vi håber på at han kan komme i oktober/november. Jeg er meget forvirret om der kræves 2000 eller 4200 euro? og skal jeg samtidig fremvise de sidste 3 mdr's lønsedler? og skal jeg stadig krydse af der hvor der står at jeg betaler for opholdet (i invitationen) ? Hvis jeg skal fremvise 3 mdr's lønsedler, hvilket jeg ikke kan på ansøgningstidspunktet. Kan min far så sige at han vil forsørge ham ved at fremvise hans lønsedler? (vi kommer til at bo derhjemme).
Hvor stor er chancen for at han får udstedt visum når han ikke har et arbejde at vende tilbage til og ikke kan fremvise de sidste 4 mdr's lønsedler?? Synes virkelig det hele virker meget uoverskueligt!
Det var meningen at vi skulle giftes i september i år og derefter flytte til sverige. Men han vil gerne se hvordan der er før han beslutter sig for at bosætte sig der. Hvilket jeg på sin vis godt kan forstå. Så vi venter med brylluppet til næste år. Men nu virker det hele bare så meget sværere.
Hvis han skal have enten 2000 eller 4200 euro på sin konto, hvordan og hvor længe skal i stå der? Jeg har forstået det sådan at han skal give ambassaden en kode, så de kan tjekke det? Hvornår skal de være tilgængelige?
Når de skriver at de skal se flyreservation når han afleverer ansøgning, betyder det så en betalt billet? Har prøvet at reservere en billet før, men det kan de kun gøre for en time.
Puha en masse spørgsmål!
Jeg håber der er en eller måske to, der kan svare mig på disse spørgsmål.
Cihanja