Du kan stadig læse alt om, hvad din kæreste skal gøre for at søge om visum her:
http://www.norway.ph/Embassy/visainfo/v ... ngen-visa/
Jeg kan ikke se, at der står noget om 50.000 PHP nogen steder, hvor har du den oplysning fra?
Min egen kæreste og en vens kæreste har lige fået visum på Filippinerne, og ingen af dem havde 50.000 PHP i banken. Til gengæld havde de invitationsbreve fra mig og min ven, hvor vi skrev under om, at det var os, der betalte for hele dynen, og de havde kopier af vores sidste 3 lønsedler. Det var den norske ambassade tilfredse med for 1 uge siden. Har du kendskab til, at praksis er blevet ændret siden da, siden du taler om 50.000 PHP?
Prisen på flybilletter ændrer sig hele tiden, og hvis ruten CEB-CPH er dyr på det tidspunkt, hvor din kæreste skal rejse, så kan du jo prøve at kigge efter billetter MNL-CPH. Her er der mange flere selskaber, der flyver, og lige nu koster en billet med KLM f.eks. omkring 1250 USD. En indenrigsbillet CEB-MNL koster cirka 3.000 PHP, og så kan din kæreste jo ved samme lejlighed hente sit visum på ambassaden i MNL i stedet for at vente 14 dage på, at det bliver sendt til CEB.
P.S. Vil du ikke nok være sød at slå Caps Lock fra, når du skriver, det er voldsomt irriterende at læse en tekst, der udelukkende er skrevet med store bogstaver.