Det er foerste gang vi skal soege og da jeg har hoert diverse skraekhistorier om afvisninger hvis der er det mindste i vejen, maa jeg indroemme at jeg er lidt nervoes for udslaget
Jeg haaber derfor at der er nogle der kan og vil hjaelpe mig lidt...
Det der bekymrer mig, er at min kaereste er 12 aar aeldre end mig (jeg er 22). Jeg ved det betyder noget ved FS, men goer det ogsaa det ved turistvisum?
Noget andet er om det er en "risikofaktor" at vi er forlovede? Kan se i ansoegningspapirene at der er ekstra punkter hvis man er forlovede. Er det bedre bare at angive os som kaerester? Og skal man angive purpose som turist eller besoeg familie/venner?
Han vil i ansoegningen sige at det er mig der staar for hans omkostninger o.l. ved rejsen/ophold, men der staar jo at man som hovedregel skal have 350kr pr. dag, hvordan foregaar det saa lige?
I de supplerende papire skal han angive noget om hans arbejdsforhold. Betyder det noget hvis han ikke har noget fast arbejde, hverken nu eller at vende tilbage til?
Jeg ved det er en masse spoergsmaal, men foeler mig saa forvirret i alle disse regler. Skulle jo gerne have det hele korrekt saa vi kan faa et positivt svar