Hejsa
Nogen som kan besvare dette,,,
Jeg har planer om at flytte til sverige. Jeg har ejerlejlighed i Dk, giver det nogen betydning for hvis jeg nu flytter til sverige og stadigvæk beholder min ejerlejlighed her i Dk.
Eller skal jeg fremleje den først?
ejerlejlighed i Dk, men vil flytte til sverige
-
fundiver199
Re: ejerlejlighed i Dk, men vil flytte til sverige
Ja det er en rigtig god idè at fremleje din danske ejerlejlighed. Dels for at undgå at komme til at sidde med dobbelt husleje, dels fordi det kan være med til at dokumentere overfor myndighederne, at du virkelig bor i Sverige og ikke i Danmark.
Derimod er det en skidt idé at sælge din lejlighed, medens du bor i Sverige, da du i så fald kommer til at betale skat i Sverige af en evt. fortjeneste
Du kan i øvrigt finde megen nyttig information om familiesammenføring efter EU-reglerne i forum "EU Sveriges- og Schlesvigløsningen".
Dette forum er dedikeret til debat om de udfordringer folk møder, når deres kæreste eller ægtefælle søger om turistvisum til Danmark, men det lyder som om, du allerede har familiesammenføring i tankerne?
Derimod er det en skidt idé at sælge din lejlighed, medens du bor i Sverige, da du i så fald kommer til at betale skat i Sverige af en evt. fortjeneste
Du kan i øvrigt finde megen nyttig information om familiesammenføring efter EU-reglerne i forum "EU Sveriges- og Schlesvigløsningen".
Dette forum er dedikeret til debat om de udfordringer folk møder, når deres kæreste eller ægtefælle søger om turistvisum til Danmark, men det lyder som om, du allerede har familiesammenføring i tankerne?