Jeg har så lige været i Vietnam for at besøge ham igen, vi ville godt have haft han havde besøgt mig, men i første omgang var det lettere for os at jeg tog turen til Vietnam. Hans fodboldkontrakt udløb 23 august, og det ville derfor have være umuligt for ham at få visum i dk - eller det vurderede jeg at det ville.
Han rejser snart tilbage til Cameraun, hvor han skal spille fodbold for et hold der. Det er dårligt betalt, men dog et job.
Nu til mit spørgsmål...
Vi vil meget gerne søge om visum, så han kan komme til dk i december og fejre jul og nytår, med min familie og jeg. Min mor var med da jeg mødte ham i Maj og har derfor også en del korrespondance med ham via Facebook.
Jeg synes imidlertid at det er rigtig svært at gennemskue hvilke forventninger der er til mig og hvilke oplysninger jeg skal skrive i invitationen - vil ikke dumme mig!
Han er 25 og jeg er 28. Jeg har fast arbejde og har haft det siden jeg blev færdiguddannet sommeren 06.
Håber nogen kan hjælpe mig, stil gerne uddybende spørgsmål, hvis det hjælper til mere konkrete råd
På forhånd tak
Hilsen Janni