kærest fra Pakistan..

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
pakidane

kærest fra Pakistan..

Indlæg af pakidane » 12.08.2009 00:17:22

Hej,
Jeg er 24 år og studerer til videregående uddannelser. Min indkomst er stipendium. Og jeg har boet i Danmark i 8 år. Jeg kom i Danmark som flygtning. Men nu har jeg fået permanent ophold i Danmark. Det er ikke muligt for mig at besøge Pakistan på grund af uro i Pakistan.

For nogle år tilbage (ca. 6-7 år), mødte jeg en på nettet, og jeg blev forelsket i ham. Han er fra Pakistan. vi kender hinanden for 6,5 år ca. Vi fik engageret i oktober 2008. Vi har ikke set hinanden levende. Men engagement blev udført på fone og webcam med alle vores familiemedlemmer.

Men nu ønsker vi at se hinanden levende. Mit spørgsmål er, om jeg kan invitere ham til Danmark, så vi kan se hinanden?
Hvis ja, hvordan er proceduren?

Mit andet spørgsmål er, hvad der vil være ægteskabet muligheder for os, hvis jeg vil have ham til at bo hos mig?

Ser frem til dit svar
mange tak.

skaanebo

Re: kærest fra Pakistan..

Indlæg af skaanebo » 12.08.2009 10:48:25

Mulighederne for visum og efterfølgende familiesammenføring er minimale, når I ikke engang har mødt hinanden i virkeligheden

Første skridt på vejen er derfor, at I møder hinanden i et andet land end Danmark - og hvis du ikke kan rejse til Pakistan, så kunne I måske mødes i et naboland, fx i Indien?

Besvar