Afslag

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Bufall

Afslag

Indlæg af Bufall » 29.09.2026 21:34:53

Hej Ægteskab Uden Grænser
Jeg skriver til jer, fordi jeg står i en desperat situation og har brug for jeres hjælp. Jeg sidder alene i Danmark med mine to små børn på 1 og 3 år, som jeg netop har hentet hjem fra Tyrkiet, mens min kone er efterladt dernede, fordi hun i dag har fået afslag på visum

Udlændingestyrelsen har givet afslag efter visumkodeks artikel 32, stk. 1, litra b) med den begrundelse, at der er ”indvandringsrisiko”, og at hun ikke vil udrejse, fordi vi har en verserende klage vedrørende familiesammenføringssag De lægger vægt på, at hun har haft processuelt ophold i Danmark i 3 år.
Styrelsen har fuldstændig afvist min akutte indlæggelse på Hvidovre Hospital i agust for svær stress og angst. De skriver direkte i afslaget, at de ikke anser det for dokumenteret.
De påstår desuden, at afslaget ikke krænker EMRK artikel 8, og at vi bare kan udøve familielivet via korte besøg i Tyrkiet, og at jeg bare kan passe børnene i Danmark alene.
Min angst er enormt slem, og jeg kan ikke overskue at sidde med denne sag selv, mens jeg passer to helt små børn. Kan I hjælpe mig med at se på sagen og hjælpe med en klage eller genoptagelse, hvor vi vedlægger min rigtige hospitalsjournal
De bedste hilsner

Besvar