US

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Masa
Geografisk sted: Færøerne

US

Indlæg af Masa » 03.02.2009 21:30:22

Ja, nu er det sådan at jeg har et barn med en mand fra tunesien. Han kom til landet for at arbejde og nu har han fundet fået en ny kontrakt til et nyt arbejde. Det andet arbejde var hos hans onkel, og blev ubehageligt for ham til sidst, og måtte så stoppe fra den ene dag til den anden.
Så er det at han har søgt om nydt arbejds og opholdstilladelse og er taget hjem til tunesien mens han venter på papirene.
Han har afleveret papirene engang i sep 08. Jeg har ringet engang til US for at høre hvordan det var med hans sag. De ville ikki udtale sig til mig medmindre, han havde sagt ok for det (han snakker ikke dansk eller engesk).
Nu er det så jeg vil prøve at ringe igen, for at høre hvornår man kan forvent et svar. Men jeg har ham ikke ved min side til at sige ok, for at de må udtale sig...
Er der nogen at jeg andre der kender til dette, at de ikke vil udtale sig til de nærmeste ? Syntes ik at det kan være rigtigt. Jeg ringer jo for ham, pga. at han ikke kan de sprog de kan :?

Delfinus
AUG Board
Geografisk sted: København

Indlæg af Delfinus » 17.02.2009 20:13:50

Kan du ikke skrive en fuldmagt for ham på engelsk, og sende den pr. mail eller fax til ham, og så få ham til at underskrive den, og så enten maile eller faxe den til US?
Desværre er det jo af sikkerhedsmæssige årsager, at de ikke kan give personlige oplysninger, når I ikke er gift eller samlevende.

Besvar